.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اجرای عملیات لایروبی انهار و کانال های سطح شهر ساری

اجرای عملیات لایروبی انهار و کانال های سطح شهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، سید محمد رضا گرامیان مدیرعامل سازمان پسماند این شهرداری ضمن اشاره به برنامه ها و فعالیت های این سازمان، گفت: از جمله اقدامات اخیر سازمان پسماند شهرداری ساری ساماندهی انتقال خاک و نخاله های ساختمانی سطح شهر به مکانی مورد نظر در حومه ی شهر ساری می باشد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری با اشاره به مکان تخلیه نخاله های ساختمانی، اظهار داشت: از شهروندان محترم تقاضامندیم تا نخاله های ساختمانی خود را به کیلومتر 2 جاده گلما انتقال دهند.

وی در ادامه ساماندهی شرکتها و خودروهای حامل نخاله های ساختمانی و خاک را از برنامه های آتی این سازمان اعلام کرد و افزود: از دیگر فعالیت های سازمان پسماند طی چند ماهه ی گذشته نظارت مستمر بر چگونگی اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و شناسایی نقاط ضعف و قوت این طرح جهت اجرای آن در دیگر نقاط شهری بوده است.

مدیرعامل سازمان پسماند از توزیع سطل های کارتن پلاست در تمامی ادارات سطح شهر خبر داد و خاطر نشان ساخت: تعداد 800 عدد از این سطلها در راستای اجرای طرح تفکیک از مبدأ در این ادارت توزیع شد.

گرامیان در ادامه اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و آب گرفتگی های اخیر، ضمن انعقاد قرار داد با شرکت های مرتبط، عملیات لایروبی کلیه کانال ها و انهار سطح شهر آغاز گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.